Samtal med vårdcentral.

Jag:" Hej, jag skulle vilja att någon tittar på min sons tumme som han har problem med. Det ser ut som en vårta med svamp, sprickor och så blöder den! Han har verkligen besvär med den nu och det blir bara värre och värre."
 
Sköterskan: "Jaha!?"
 
Tystnad............
 
Jag: "Jo, så jag skulle vilja att ni tittade på den!"
 
Tystnad..............
 
Jag: "Om det går bra!?"
 
Sköterskan: "Jaha och tror du att vi kan göra något åt den då???"
 
Jamen det får man väl verkligen hoppas att de kan. Eller åtminstone titta på såret och se om det finns något att göra. Laga eller amputera. Bra att veta vilket! SURKÄRRING!!!

Kommentarer
Postat av: Evelina Sidenbäck

trög tant de där!

2012-09-11 @ 19:26:02
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0