Linas barnkasse



Nu kom första (och sista?) leveransen från Linas barnkasse. Gillar att de levererar måndagens middag på måndag klockan 20.20. Nu ska här lagas mat så kan jag väcka barnen igen! De kan få vara lediga från skolan i morgon.
 
Jag frågade killen som kom med kassarna, var kocken var!? "VA?" skrek han. Jag tittade ner i påsen och frågade igen var kocken var!? Han började skratta och sa (SKREK) "HAHAHA, JA DET ÄR JAG. JAG HAR BARA GLÖMT ATT BYTA OM!!!"Och så smällde han igen dörren.
 
Noah kom ner (han hade lagt sig) och undrade vem som skrek.Sen tittade han på all mat som hade kommit och sa: "Men mamma, vem ska äta det här? Här är ju inget som vi gillar ialla fall!"
 
Ja herreguuud vilken flopp. Nu ska här bantas i en vecka!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0