Förlåt Rune!

G u d så pinsam jag är!!!
 
Idag hade vi ute en annons på elbilen som barnen ville sälja. 8.30 ringer en man och frågar om han får köpa bilen. Saken är den att jag tror det är min pappa som ringer och dummar sig, så samtalet blev något pinsamt då jag inte tar honom på allvar.
 
Först svarar jag att den är såld för lääänge sen (annonsen hade varit ute en timme eller så) och när han frågar om det är gummihjul skrattade jag och sa "nähedu, det är faktiskt plasthjul -hahahaha", så frågade han var jag bodde (han menar så klart var i växjö) och jag svarar "Hahaha, jaaa du, jag bor i VÄXJÖ faktiskt- hahaha".
 
Stackaren säger att då är det väl inget att göra något åt eftersom den är såld och jag håller med och skrattar lite till. Så lägger jag på...eftersom jag tycker att PAPPA har skojat färdigt! (Men nu har jag ju inte ens en pappa som heter Rune.)
 
Jag ska nog aldrig mer lägga ut en annons.
 
Så kära Rune (kollade upp numret), om du läser det här: FÖRLÅÅÅÅÅÅT! Du kan få köpa min pappa istället. Som kompensation (och han har en riktig bil).
 
Orsaken till pinsamheten!!! Förbannade bil!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

HAHAHA snacka om pinsamt!!! Stackars Rune :) Han måste ha trott att du var helkorkad....

saknar ihjäl mig efter dig... kramar <3

2012-09-25 @ 15:08:22
URL: http://evelina84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0