Som vanligt.

 
 
Som vanligt 1:
 
Kände att det var något som inte stämde när jag vaknade idag. Men jag behövde bara vänta en timme för att se att allt var som vanligt igen. Regn ja. Tänkte väl det. Kan ju inte ha en regnfri dag.
 
Som vanligt 2:
 
Undrade vem som öppnade ytterdörren innan, eftersom barnen redan var hemma och mannen jobbar längre. Nioåringen kom hem från skolan (och ja, jag hade glömt bort honom). Barnen som redan var hemma var sexåringen och hans kompis.
 
Så allt är som vanligt kan man säga. Himla tur!

Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

Skönt att höra att de inte hänt några större förändringar med er... var orolig där... jag menar jag har ju inte träffat er på hur länge som helst o jag var rädd att ni ändrat er... :)

Har tänkt ringa dig men alltid kommer något emellan, vill ju känna att jag har tid att bara sitta o prata med dig... Får se om jag får till ett nytt försök senare i veckan. Saknar dig.. puss älskade vän

2012-10-02 @ 20:26:29
URL: http://evelina84.blogg.se
Postat av: Mia

Nåja, du kan ju räkna i alla fall syster. Sen att det inte var dina två ungar som redan var hemma, det kvittar väl...(?)

2012-10-04 @ 21:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0