Mord!???

Som ni vet höll det på att gå riktigt illa med mitt äktenskap i går. Jag bad mannen köpa EN sak till mig när han skulle handla. En enda sak! Han kom hem utan...
 
Först trodde jag att han skämtade. Tror aldrig han har glömt att köpa något så viktigt som medicin (ja, eller choklad om vi ska vara petiga) innan. Jag frågade om han skojade där han satt i bastun...och jag lovar att jag har ALDRIG I VÅRT LIV sett min man FLYGA ut ur bastun och ropa "Fan förlåt, jag glömde. Jag klär på mig kör ner direkt. Förlåt!!!"
 
Jamenvisst. Så var det. Och jag sa bara: "Nej tack min kära älskling- det går bra ändå!" Eller nåt i den stilen sa jag...Hrm.
 
I dag när han kom från jobbet sa jag: "Och DU...ska vara jäkligt glad att du fortfarande lever!". Han förstod först ingenting (och HUR kan man glömma en sån sak?!). Sen frågade han om han skulle behöva ligga vaken på nätterna, ifall jag har tänkt döda honom!
 
Det ska jag så klart inte. Jag sitter här med TVÅ chokladrullar nu. Tack älskling!
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelina Sidenbäck

hahaha han kommer aldrig mer åka hem utan choklad ;) puss älskade vän.... saknar massor

2012-10-23 @ 22:32:41
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Syster in da city

Hahahaha jag kissar på mig!!!
Jag såg inte att du skrivit inom parentes så jag trodde verklgen det var medicin.. tills jag läste sista meningen. HAHAHAHAHAHAHA! KUL! Puss <3

2012-10-24 @ 13:04:52
URL: http://modefrizon.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ha Ha :) Instämmer med Evelina, han kommer aldrig mer hem utan. Du har bra pli pån ändå ;)

2012-10-24 @ 19:36:42
URL: http://cederloflarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0