Jävla slöseri!

Fredagsmys med barnen i all ära, men detta var mer än jag klarade av. Vilket slöseri med en fredag!!!
 
Först mys med Theo eftersom Noah var på innebandy. Mys med Theo innebär popcorn och tv. Alltså tv i en och en halv timme. Jag myser och han glor. Han äter och jag glor. Typ.
 
Läggning av Theo i lagom tid tills nästa unge ska ha fredagsmys. Mys med Noah innebär popcorn och tv. Tv i en och en halv timme till. Noah tittar och jag...sitter nästan apatiskt och glor.
 
Jag riktigt hatar "Phineas and Ferb". Vet inte hur många avsnitt det finns. Men jag har sett dem alla. Bara ikväll.
Fy fan vilket slöseri.
 
 
 
Och inte nog med detta. Jag tvingas att titta på tråkiga program medan ungen smyger med mobilen!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0