Dubbelt så dyrt och hälften så roligt jue...

Eftersom min man inte läser min blogg finns det liksom ingen mening med att skriva saker till honom här. Annars vore det supersmart att lägga upp önskelistan just på denna platsen. Fast när jag tänker efter...ni kanske kan tjalla lite, ni som känner honom?!
 
(Ni som inte vet vem han är- hans mobilnummer mailas till er!)
 
1. Miniresa till London för två personer (absolut inte med mannen- dubbelt så dyrt och hälften så roligt). Med mini menar jag minst fem dagar...
 
Ja. Det var väl det.
 
Får nog ha en liten andrahandslista också. Ifall jag blir utan resa.
 
Fast då måste jag tänka lite till. Har en känsla av att den listan kommer att passa mannen mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0