Rastlös

Gudars så rastlös jag är. Fredag kväll och allt. Barnen sover och mannen kollar på hockey. Visst kan man tycka att det är mitt eget fel som stoppar om barnen i samma tid som på vardagar. Då kanske man inte tycker så synd om mig. Men min egentid är lika viktig som barnens sömn.

Så vad gör man då?

Jo, man kollar bloggar. Hittar rabatter på snygga träskor som man beställer. Man tycker det är lika bra att beställa två par när man ändå klickar. Ett par svarta och ett par vita. (Att jag redan har tio par eller något hör ju inte hit. Är man rastlös så är man).





Är den inte fin så säg!?

Men nu när illamåendet (efter en påse godis och en halv ask Noblesse) har infunnit sig, jag har shoppat klart, kaffet är slut och hockeyn fortfarande har min man under klorna (?) är det lika bra att sova en stund.

Vi ses mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Eva

Fina!

2012-05-12 @ 14:29:16
URL: http://modefrizon.blogg.se/
Postat av: Michan

jÄTTE FINA VART KOMMER DOM IFRÅN??

2012-07-06 @ 08:57:36
URL: http://michaela-michan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0