Mattegeni och Odd Molly.

Vi pratar skola och betyg hemma för att Noah undrar vilket betyg som är bäst. Jag frågar vad han tror var mitt bästa ämne när jag gick i skolan. Han ler och ropar "MATTE!!!". Och så bryter han i hop fullständigt och gör en high five med Theo! Hrm.
Ja, jo- jag var skitdålig i matte. Men ändå... Taskmört!
 
 
I dag när jag kom hem väntade ett fint paket.
En Odd Molly-tvål. Så himla lyxigt. Tack snälla söta Helen!! Blev väldigt glad.
 
Jahopp. Det var det. Har inte så mycket mer att skriva. Lider av koncentrationssvåringheter för tillfället. Får väl återkomma när jag har hittat fokus igen.
 
Puss så länge.
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Hahahahahaha. Noah alltså.. härliga unge!
SÅ LIK SIN MAMMA! <3

2012-12-06 @ 22:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0