Segt som bulldeg.

Ja, och sen blev det alldeles tyst i inkorgen (man kanske säger TOMT och inte tyst?!). Kalla fötter på någon tror jag. Det fanns inget annat att göra än att försöka igen. Nytt mail alltså:

"Men hej främling...
har en liten undran bara och eftersom vi knappt ses bara du och jag, tänker jag ta till vår moderna kommunikation.

1) Ska vi (jag) börja kolla på vigselring?
2) Ska vi (jag) skicka in alla vigselpapper?
3) Ska vi fortfarande gifta oss? (Ja men visst, den frågan borde ha varit först...)

Vi ses i kväll!

Puss & kram"


Segt som bulldeg kan man säga. Men skam den som ger sig.

Ger er några bilder så länge. Tills nästa mail ska blotta sig.



Strax innan resan till Surin Beach!


Kommentarer
Postat av: Mia

He he he

Men så fina bilder!!!! Puss

2012-04-10 @ 21:20:16
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

Japp o den uppsättningen slog alla uppsättningar (tillsammans) som jag har gjort ;) Asså Vicke, du är så vacker... synd bara att du inte förstår de själv! Älskar bilden på dig o killarna <3 så otroligt mycket kärlek! SAKNAR, PUSS O KRAM

2012-04-10 @ 21:37:26
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Gerd

Kan bara säga en sak...SÅ FINA...var rädda om varann

2012-04-12 @ 09:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0