Men shit!

Nattade min sexåring som vanligt. Han talade om för mig att han inte skulle kunna somna idag. Jag sa god natt och lämnade honom och gick ner. Han kom efter och jag gick upp med honom igen.

Helt plötsligt ska han inte somna ensam utan vänta tills jag lägger mig!!!

Blir inget med det säger jag.

Jag sa till honom att jag skulle komma upp igen efter fem minuter, och så gick jag ner igen.

Fem minuter senare tassar han ner, tittar på mig med stora ögon (ja, de var större än vanligt) och säger:

"Du mamma, det har gått FEM MINUTER nu!"

"Ånä, det har det inte!"
svarar jag.

"När du gick ner var klockan på T R E!!! Nu är den på fyra- fem- sex- sju och ÅTTA!!! Fem minuter mamma!"

Fan också!!! Inte bra. Inte bra alls.


Kommentarer
Postat av: Gissa vem

Bra Theo :)

2012-04-20 @ 21:08:50
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

Undra vem faan de kan vara :P hahaha!!!



Asså de där med klockan! Men skön unge! ;)

2012-04-21 @ 11:31:28
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0