Höjden av fräckhet tycker ni kanske.Smarthet tycker jag.

Jag: "Älskling (jo, jag sa faktiskt det) kan du plocka bort hjulen som är i min bil?!"

Älskling: "Ja visst"

Jag: "Då kan du ju hämta ett paket som jag har beställt, på preem..."

Älskling: "Mmm, okej då"

Jag: "Och när du ändå är på preem kan du väl tanka min bil, för bensinen är nästan slut!"



Och nu undrar ni som inte känner min älskling om han gjorde det?!

Så klart han gjorde.


(Endel kallar honom toffel. Jag säger älskling.)




Kommentarer
Postat av: Eva

Det kallas för kärlek.. ;)

2012-04-26 @ 21:49:38
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

jag håller med dig!! Smarthet rakt igenom :) hihi High five på den!

2012-04-26 @ 21:49:40
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0