Smurf känner sig mobbad!

Skrattade så jag tjöt när Theo fastnade med tröjan över huvudet igår kväll.Theo tjöt med, men bara föra att mamma skrattade åt honom...Sa att han såg ut som ett blåbär. Då tjöt han ännu mer. Jag prövade med SMURF, de är ju söta. Men det var för sent. Så jävla tjurig. Ganska dålig stämning efter det.

Fast nu är det ny dag och allt är glömt och förlåtet. Eller jag förlät mig själv så att Theo slapp. Snäll mamma han har. Faktiskt.

Funderar på att ta med barnen på bio i kväll. Smurfarna. (Och det är INTE för fortsatt mobbning. Jag har velat se den sen jag var liten och då fanns den ju inte. Fick vänta tills idag....Fatta vilket tålamod jag måste ha!)

Ska kolla om det finns platser kvar. Har jag tur behöver jag inte ens betala för Theo. Han borde tillhöra rekvisitan.

(Undrar om jag ska klistra upp honom på en stor skylt innan...)


Kommentarer
Postat av: Anonym

(HATAR verkligen felstavning.FÖRA...suck!)

2011-09-03 @ 10:21:15
Postat av: Eva

Hahahaha!



Tips, du kan ju ändra ditt blogginlägg istället för att kommentera att du stavat fel. ;) Puss

2011-09-03 @ 11:47:16
URL: http://modefrizon.blogg.se/
Postat av: mia

he he he...du e bäst syster på att mobba dina ungar..;)

2011-09-03 @ 11:55:04
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

haha måste ha sett superkul ut!!! o theo lagom sur ;)



håller också med evas inlägg ;) hihi.. vi saknar dig! pusssssssss ♥♥

2011-09-04 @ 00:32:59
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0