Män rockar inte i rock (hänger ni med?)

Jag har så svårt att se killar/män bära rock! Har problem med detta tror jag. Vad jag vet så finns det bara en man som kan bära upp en ful rock, och det är min vän Mikael Persbrandt. Han passar i rock. Men alla andra...jag vet inte. Jag får liksom utslag av att behöva titta på män i rockar (inte för att jag måste titta på dem, men ibland går de ju bara förbi liksom...helt fräckt utan att tänka på mig).

Min vän passar till och med i apful rock. (Vän och vän. Vi känner kanske inte varandra så värst bra. Eller känner och känner. Det är nog mer så att det är jag som känner. Eller åtminstonde vet vem han är. Supertajta är vi väl inte. Men jag har sett honom. Fast på tv. Och man vet ju aldrig, han kanske har sett mig också någon gång. Jag har ju faktiskt varit i Estockholmo några gånger...)

I alla fall så var jag på stan i dag (igen) och det var då det slog mig hur faktiskt fult det kan vara. Bara så ni vet!


Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

Jag hänger med o jag håller med!!! Micke (som vi säger, vi som känner honom) är helt klart den enda som kan ha rock! ;)



vi saknar...(inte så mycket Persbrandt, utan mest dig...♥)

2011-09-28 @ 21:04:42
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: mia

håller med,han e ju vår vän...puss

2011-09-29 @ 10:08:34
URL: http://mia71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0