Jodå.Jag funderar allt...

...på att börja blogga lite igen. Liite kanske. Ibland eller så. Om jag har något att skriva (annars verkar det för svårt).

Jag sitter och tjurar. Dels för att min son får vara uppe och kolla på fotboll med sin pappa. Det gör att jag inte kan äta godis (om jag inte sätter mig i tvättsugan och smygäter. Dit hittar ingen...) Men jag surar också för att jag måste sitta här i totalt mörker eftersom fotbollsnördarna verka tro att fotbollen blir bättre utan ljus. Som om det skulle ha betydelse. Fan! Jävla skit-Zlatan (hade det inte varit för dig hade jag fått både ljus och godis nu). Fuck you!

Annars leker livet. Det är trögt på jobbet och en byggarbetsplats hemma. Skitkul. Tur att vi byggde ett NYTT hus så att vi slapp renovera. AP-Finndomo som inte kunde göra ett enda rätt! Annars är allt bra.

Zzzz. Känner att bokstäverna blir svårare och svårare att se. Måste nog sluta skriva (Tack så jävla mycket Zlatan) innan jag skriver något dumt och ofrivilligt. Kan lika gärna lägga mig. INNAN min åttaåring! Helt normalt säkert. Kanske kan smuggla med lite godis upp och lägga mig under täcket. Om någon kommer på mig kan jag alltid skylla på att jag gick i sömnen.

Annars kan jag alltid skylla på Zlatan.

Sov gott alla ni lyckossar (eller heter det lyckOSTAR!?)som sitter med lampor tända. Ni anar inte vad bra ni har det!



Kommentarer
Postat av: Malin

Äntligen som jag har väntat, tack för att du är tillbaks :)

2011-09-02 @ 21:39:41
URL: http://familjenwiden.blogg.se/
Postat av: Eva

Jaa jag har med väntat! Roligt!! :)

Men du borde fortfarande skriva en bok..



Puss

2011-09-02 @ 21:43:38
URL: http://modefrizon.blogg.se/
Postat av: mia

ja,det e mysigt med lampor!!!

2011-09-02 @ 22:31:21
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

Åhhh fina... :) nu känns det som du är något närmre (fast ändå så långt borta) Vi saknar dig tant V!!! När ses vi?! Pussar o kramar till dig från mig o Lucas ♥♥♥

2011-09-02 @ 23:34:15
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0