Saknad och kräks.

Var "hemma" i helgen. Så mysigt att det gör ont att åka tillbaka! Men nu sitter jag här igen. I lägenheten som inte är vår. På stolen som inte är min. Jag saknar och längtar. Längtar och saknar. (Och ni vet vilka ni är...eller hur!?) I morgon ska jag ta tag i mitt liv. Jag ska äta godis tills jag kräks för att aldrig mer vilja ha...Jag ska cykla runt sjön (frågan är om jag inte ska göra det innan jag kräks...i fall att...), jo jag cyklar först och sen äter jag godis. Det blir bra. SEN ska jag ta tag i mitt liv. Jag ska bli en seriös arbetssökande. Inte sitta här och vänta på att någon ska knacka på dörren och erbjuda mig värsta jobbet..."Jo, vi tänkte erbjuda dig ett jobb, ditt drömjobb...med dubbla löner- skattefritt förstås...två dagar i veckan...vad sägs? Och du! Det vore bra om du sitter och surfar hela tiden också...med en latte...". Som om jag skulle vilja det. Ha! Näe...jag ska nog fan hitta mig ett jobb. Själv!!! Mmm. I morgon...då jäklar!!! (Måste sakna lite till nu...fy vad det är synd om mig...) Puss till er som känner er träffade!!!

Kommentarer
Postat av: Tingeling

Pussar tillbaka i massor. Saknar dig massor,det va hur mysigt som helst igår.

Men glöm inte att frågan återstår.... Malmö-Helsingborg.... Jkp-Örebro. Måste snart ha svar. :)

Du har gjort det många tänker på här i Hultan att göra. Göra något av deras liv,du har vågat ta det steget trots att det svider och att du saknar och längtar. Du har gjort det och vi finns kvar. Puss och Puss min finaste. <3 <3 <3

2010-09-13 @ 22:37:08
Postat av: Evelina

Saknar dig också underbara älskade vän <3 Tänker på dig fina, puss puss

2010-09-14 @ 21:15:33
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0