God morgon vänner...

här kan jag sitta och känna mig alldeldes kaxig för att jag bloggar idag igen. I morgon börjar förhoppningsvis verkligheten då jag kan pallra mig i väg till jobbet igen. Inte så svårt att blogga när jag sitter här i min ensamhet med endast herr yrsel som bråkar lite. Ingen annan som stör. Det är bara lilla jag. Ensam.

I dag känner jag mig bättre. Jag har inte snubblat och jag tror att nykterheten är på väg. Jag har alltså nyktrat till. Känner mig knappt berusad ens.

"Virus på balanssinnet". Jo, jag tackar. Hoppas det var sista gången det där viruset kom på besök. Jag som är nykterist och allt.

Nu ska jag borsta tänderna (och nej, jag har inte slutat med det bara för att jag sitter hemma), städa lite (i värsta fall får jag väl vingla runt med dammsugarslangen och hoppas att ingen kan se mig) och dricka en kopp kaffe. Så nu vet ni! Nu vet ni hur min dag kommer att se ut. Lugnet före stormen. Jag hämtar barnen klockan 15.

Ha en bra dag!




Kommentarer
Postat av: segsliten

Vem kan glömma bort dig? Trist att du ska behöva snubbla runt som en annan fyllkaja. Hur skulle det vara om du drack ett glas vin till maten varje dag? Skulle du gå upprätt då? ;) Jag menar ... virus: lut åt ena hållet. Vin: lut åt det andra. Resultat: rak i ryggen som en fura.



Kram ♥



Ps: Det verkar vara massproduktion av de där "bomberna" du skrev om. Jag har också en liten gullig bomb som detonerar helt utan förvarning.

2010-01-20 @ 15:03:23
URL: http://permanentformsvacka.blogspot.com/
Postat av: Evelina

Äntligen är du tillbaka :) Jag är här inne jämt....även att du inte skriver något, men de måste vara för jag saknar dig så mycket :) Ha de så bra älskade vännen. Mamma hälsar, vi läste precis de nya inläggen ihop :) puss o kram

2010-01-22 @ 20:43:52
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0