Små snickare...

Jag har alltid velat bygga ett eget hus (med viss hjälp förstås...jag vill mest bara bestämma hur det ska se ut). Mina barn vet om mina drömmar och brukar därför säga att de ska bli snickare när de blir stora. Då ska de bygga ett stort fint hus till mig säger de. De är så omtänksamma mina killar. Jag hoppas bara på att Theo kommer att hinna lära sig att bygga lite mera rakt än vad han gör just nu. För jag som gillar funkishus känner att jag har lite svårt för sådana där sneda byggen som brukar stå på mattan hemma i lekrummet. 




Nu är det dags att koppla av lite innan jag ska gå och lägga mig...måste ju läsa lite bloggar. Vi hörs i morgon vänner!




Ps, hoppas bara inte att han skjuter sönder alla hus han bygger...

Kommentarer
Postat av: Eva

Haha vad lik han är dig på det där kortet!!!! När du var mindre med kort hår! JÄTTELIK! :) Kraaam

2009-05-19 @ 21:21:36
Postat av: Eva

SÖT alltså glömde jag ju o skriva!

2009-05-19 @ 21:22:13
Postat av: Änna

vi får ju hoppas han inte börjar skjuta ner det då det väl är uppbyggt ^^

2009-05-20 @ 16:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0