Min lilla vulkan

God morgon kära vänner!

Klockan är över 10 och Theo och jag har inte ens kommit till frukosten. Han leker så bra och jag har ingen lust att "väcka den björn som sover". I vanliga fall vill han leka med mig mest hela tiden och även om jag tycker om att leka så är det inte alltid jag hinner eller har lust (har oftast inte lust just nu).

Noah kommer hem på måndag, tisdag eller fredag...Jösses amalia vad jag kommer att få längta. Men nyttigt är det. Och lugnt!

Funderar lite på att åka till Alv i dag men har väldigt svårt att bestämma mig. Jag är så slöööö!!!

I går hade jag ett allvarligt snack med Theo om hans utbrott som kommer lite då och då. De påminner oroväckande mycket om vulkanutbrott . Först märker man ingenting, han leker lugnt och bra. Men efter en stund börjar liksom marken att röra på sig och sen jävlar smäller det till. Skrik, gråt och krokodiltårar. Herrejäklar om man ens tittar på honom då!!!

Helt normalt säger de som har eller har haft treåringar- helt psyko om man frågar mig. I går skrek han i tio minuter för en skitsak (enligt mig, livsviktig om man frågar Theo- vilket man helst inte ska göra) och efter en stund säger han: "Mamma...du är bäst!!!". Ehh???????????? Okej...vart tog lavan vägen??? Inte konstigt att man är trött.

Näe, nu ska jag hämta ner min lilla vulkan för frukost. Håll för öronen mina vänner, det kommer att ta hus i helvete! (Tack gode gud för att jag älskar honom så mycket!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0