Underbar dag...

Söta är de i alla fall...(tur det)

Livet är så härligt och enkelt. Har inte sovit en blund i natt eftersom min lillkille har hostat hela tiden, den stackaren! (Inte för en sekund tyckte jag synd om mig själv, nejdå inte alls).


Det har varit en mysig dag med massor av syskonkärlek ( iform av slagsmål, verbal misshandel och så vidare...men äkta syskonkärlek minsann).


Jag har varit så glad att tårarna har strömmat på mina kinder och mitt hjärta har värkt av kärleken till mina barn. Eller så rann tårarna för att tålamodet tog slut och jag inte orkade mer. Och hjärtat kanske värkte för att jag tjatade sönder det och slet för hårt i mitt hår eller nåt sånt...


Nu har jag två klättrande ungar på mig och det känns verkligen underbart, jag är inte alls trött på dem nu...näe, ska nog till och med låta dem vara uppe lite längre...NOT!


Tackar bara gud för att han lät mig födas med den där spärren...


 


Kommentarer
Postat av: Peter Andersson

Så söööööööööta :)

2007-12-17 @ 19:32:12
URL: http://pppeter.blogg.se
Postat av: Mia

DU!!!!Jag vet att dom kan va jobbiga!
Jag har fått sära på dom ex antal gånger i dag...när ni bara går omkring o handlar...

2007-12-19 @ 17:12:33
URL: http://mia71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0