Sämsta jävla mamman!!!

I dag är jag en riktigt misslyckad mamma. Jag har aldrig känt mig så dålig!!!
 
När jag vaknade var mannen iväg med nioåringen på fotboll och lilleman sov. Jag hade sprängande huvudvärk och grymt ont i halsen. När lilleman vaknade sa jag att han kunde gå ner och titta på tv en stund, vilket han gjorde.
 
Jag låg en timme innan jag kunde ta mig upp. Gick ner till lilleman som satt vid tv:n och tittade på en film som gick. Narnia!!! Gissa om jag känner mig som världens absolut sämsta mamma nu! Min sexårige son tittade (ensam dessutom) på Narnia!
 
Jag kunde inte ens tänka mig att det visades såna filmer klockan 8 på morgonen- på barnkanalen!!!
 
Fan, fan, fan så dålig jag är. Nu är det fritt fram för er som vill ringa socialen. Jag skulle till och med förstå er :(
 
 
(bild stulen anarmadoll.com)
 

Kommentarer
Postat av: Eva J

Du är inte alls dålig bara för det. <3
Han tar inte skada, dessutom var Aslan på tv, då kan man vara lugn.
Hoppas du mår bättre nu.

Puss

2012-09-22 @ 21:06:20
Postat av: Anonym

Å vem fan är Aslan???
Puss.

2012-09-22 @ 21:17:37
Postat av: Syster in da city

Lejonet! Har du inte sett Narnia så se den!!!!!!!!! Herregud Vicke!!!!

2012-09-23 @ 11:32:44
URL: http://modefrizon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0