Många måsten idag!

Dagens "måste-göra-lista" känns lång, med tanke på hur korta lördagar brukar vara. Kan inte förstå hur det kommer sig att just lördagar har färre timmar än resterande veckodagar?!

Idag ska jag:

- Städa
- Shoppa (ja, FY så jobbigt)

...ja, det var visst inte mer...kändes väldigt mycket nyss, men när jag tittar på listan måste jag erkänna att det finns de som har det värre. Tror jag.

Men lika bra att ta tag i livet med en gång så att jag inte missar mitt lördagsgodis i kväll.

Ses senare!

Jo, en sak till var det ju. Måste tala om för min man att jag råkade beställa några träskor igår, så att han vet vad det är han ska hämta på posten nästa vecka. Fjäsk, fjäsk idag då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0