Hälsotips.

Läste någonstans att man ska variera sin kost. Ni som känner mig vet ju hur noga jag är med vad jag äter. Jag lever efter kostcirkeln och läser noga på all innehållsförteckning. Lika noga som jag läser bibeln.

Min frukost idag:





Och min kvällsmat:




Ni som är uppmärksamma kan se att jag har lagt till några c-vitaminsgrejer...hallon, tror jag de heter. De där röda (och nej, de var INTE goda...men man vill ju ha lite nyttigt ibland).

Så... Ett tips från mig alltså. Ös på med c-vitaminer i kvällsmaten så håller du dig frisk.

(Kanske borde göra en kokbok)

Kommentarer
Postat av: Bodypalace

Ser gott ut! mums nu blev jag nästan hungrig igen trots att jag precis redan ätit frukost haha :P

2012-06-25 @ 10:45:25
URL: http://bodypalace.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0