Jahopp.

Karusellen börjar snurra lite långsammare nu, så i morgon blir det jobb! Familjen åker iväg några dagar och jag blir ensam och övergiven. Jag ogillar skarpt att vara ensam! Synd om mig, ja!!!

Annars är väl allt som det ska antar jag. Sexåringen och jag älskar varandra så att vi håller på att gå sönder, trots att vi inte delar en enda åsikt. Han började skolan igår (!?!?) och jag sörjer lite för att livet går så fort. Borde finnas något "stopp-och-väx" för barnen, precis som till naglarna.

Ska inte uppfinna det ikväll, men en annan dag kanske. När jag har tid.

Nu ska jag ut och vattna blommor (jag veet, det borde inte vara mitt jobb).

Pussiliduss.

Kommentarer
Postat av: Eva

Åker iväg, har de inte skola?

Bra att det snurrar långsammare nu, kanske på väg att gå över? (Peppar peppar..)



Haha, ja, för det tar ju sååån tid att vattna blommorna. Jag har en deal, nu är min Nanny och jag är din trädgårdsmästare? BRA ju!

Ska bara flytta ner först, göra det lite enklare.. för oss båda. :D



Puss! <3

2012-08-15 @ 13:00:10
URL: http://modefrizon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0