Inte så höga odds om ni frågar mig...

På Theos sovrumsdörr sitter en stor lapp upptejpad. Där står följande:

 "Noah får inte komma in på Theos rum"


På Noahs dörr sitter en likadan lapp där det står:


"Från Theo- snälla jag vill komma in på ditt rum"


Behöver jag tala om att sexåringen är skyldig till båda lapparna!?

Hur stora är oddsen att han får tillträde till storebrorsans rum??? Inte så stora om ni frågar mig.


Gulligt är det i alla fall. Med syskonkärlek.



Här är en bild från den tiden då de älskade varandra...





Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken underbar bild :) hihi o jag älskar lapparna som lilleman är skyldig till ;) hahaha!

2012-08-06 @ 19:33:50
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

asså de var ju jag som skrev innan :) puss puss puss <3

2012-08-06 @ 19:34:56
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0