Den värsta diagnosen...

för en hundälskare och blivande jägare fick Noah idag. Så fruktansvärt tråkigt! Inte nog med att han är nio år och allt vad det innebär, han har även luftvägsinflammation, astma och allegi mot katt, häst, timotej, björk och HUND!!! Stackars mellanliten. Jag tycker så synd om honom.

Inte för att jag ville ha hem vår hund igen, men Noah har ändå väntat på att den ska komma hem- nu är det helt omöjligt.  



Återbesök om tre månader, för att kolla astman. Bara att hålla tummarna nu.


Förutom detta leker livet. Det snurrar på kan man säga. Bokstavligt talat. Men det går åt rätt håll.

Sexåringen har börjat skolan och det är snart dags för honom att ta examen, göra lumpen, förlova sig och skaffa barn... Phu så stressad jag blev. Livet går fort kan man säga.

Bäst jag går och ha ett snack med honom direkt. Han har inte ens börjat fundera på sitt yrkesval!!! Lata ungar!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Stackars Noah. Men betyder det nu att även vi slipper vår hund eller måste vi sluta träffas...;);)

Skojar bara ,svintrist verkligen. Puss på er

2012-08-21 @ 20:32:16
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

Älskade Noah... ;( fy va trist... Varmaste kramarna <3<3

2012-08-21 @ 21:11:06
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Fnulan

Stackars liten!!!!

2012-08-22 @ 23:06:07
URL: http://bloggfamiljen.se/fnulan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0