Bakblogg


Har precis satt i mig lite cheesecake. Egengjord till och med. Inte illa! För säkerhets skull tog jag en extra portion (ifall den känns för gammal i morgon....vill ju inte gärna slänga), eller två extra om vi ska vara exakta. Eftersom jag nästan har en bakblogg (host host) så bjuder jag på en sån där fin bild på kakan. Man ska visst det!

(Ni får ha överseende med suddig bild, på halv kaka, med plastet på...Vill ju inte göra mig till för mycket. Att konkurrera ut Leila är inte så smart. Tänk om hon skulle sluta ge ut recept då...)



Jo så är det. Nu sitter jag här och har lite maginfluensa, mår lite illa och så...säkert något på gång (har inget med tre portioner cheesecake att göra).


Annars leker livet. Lite småsnurrig av de förbannade kristallerna som inte vill vara på sin plats, men det är något bättre just nu (har nog med kakan att göra).

Sexåringen har bara hatat mig en endaste gång idag. Kan ha att göra med att vi bara har varit tillsammans i en och en halv timme...men det tar sig. Kanske han börjar älska mig när han är vuxen! Om jag har tur. Har han tur så älskar jag honom då också...

Ps, kom ihåg nu att jag har bloggat tre dagar i rad...Nu måste jag väl vara förlåten!??? Och förresten så är ni inte mycket bättre själva. Här sliter jag med bloggen och ni kan inte ens lämna ett avtryck! FY på er! Hur ska jag då kunna veta vilka ni är? Jag kanske sitter här och skriver för mördare, tjuvar eller ännu värre: godisvägrare.

Så nu...om jag inte har minst 50 avtryck här, så kommer jag inte att blogga flera dagar i veckan. Så det så!!!









Kommentarer
Postat av: Jeanette

Din "matblogg" kan man ju inte leva utan!!!

2012-08-08 @ 22:45:13
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

puss på dig min stora fis! Skönt att kärleken till sexåringen tar sig! :) De är ju positivt...nu ska vi bara blåsa bort de där kristallerna i öronen o ge dig lite mer cheesecake så lever livet sen ;)



saknar dig så de värker... massor... puss o kram

2012-08-09 @ 19:35:36
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Helen

Inte visste jag du hade en bakblogg vicke ;) den vill jag läsa :)



Det finns faktiskt några rörelser du kan göra mot kristallsjukan.

Ett helvete men det hjälpte mig.

Kram

2012-08-11 @ 08:40:08
Postat av: Fnulan

Mår du bättre nu? Din stackare....

2012-08-12 @ 00:25:36
URL: http://bloggfamiljen.se/fnulan
Postat av: Eva

Recept! :)

2012-08-13 @ 15:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0