Men näe...

...jag orkar inte skriva i kväll. Moppen har dansat skiten ur mig (??? fy fan vilket ordval...och nu igen...men...) och jag är helt slut. Jag har två killar som ligger i min säng och väntar in mig.

Eller en kille i alla fall. Som väntar. En liten och söt plutt. Den stora är så sjuk så sjuk. Han kommer förmodligen att låtsas sova när jag lägger mig (inte för att han misstänker något rajtantajtan, men har orkar nog inte höra mitt tjatter).

Som sagt. Jag orkar inte...

Vi hörs i morgon.

Pussiduss!

Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

pussidussi sötnos :) jag har informerat P. Som vi sa. Han har ju inget att säga till om, så jag har heller inget att framföra från honom. sov gott. ♥

2011-10-25 @ 21:54:24
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0