Bränt finger och pepparkakor.

Ont som fan gör det att sätta ihop ett pepparkakshus!

Men nu är det gjort. Tack gode gud för att det är över. Aj aj vilken blåsa jag har.



Fråga mig inte varför barnen valde att ha så några NonStop på...De kanske inte gillar dem helt enkelt!



Ett förvånat pepparkakshus. Å varför är du så förvånad, undrar jag?! Jag är förvånad över att du bara brände dig på ett finger kärring, svarar pepparkakshuset!






Vad sägs om dessa perfekt hjärtformade pepparkakorna då?! Är de inte duktiga så säg...Tack Nyåkers.


Å så klädde vi på granen lite...



Ps, filmen på bilden har inget med texten (eller julen) att göra. Detta är bara ett naturligt-icke-uppställt-kort på mina barn!

Så var det med det. Snart kan julen komma. Nästan allt är klart. Ska bara göra lite mer julgodis eftersom det andra har försvunnit på något mystiskt vis...

Hohoho (tomtehälsning)


Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

åh mina fisar!!! så kul att prata med er. Lucas blev alldeles uppspelt så han somnade inte förrän nyss. Kramar

2011-12-20 @ 23:38:34
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0