Äcklig och barnslig.

Vill ge ett litet tips bara. Om du har en sambo som inte har samma humor som dig själv, gör inte följande:

Ta ett stycke plastfolie
Sätt fast på toalettstolen
Fäll ner ringen
Få därifrån

Det går inte hem.

Inte för att jag skulle få för mig att göra ett sånt barnsligt skämt. Men jag försäkrar er om att det kommer att uppfattas som oerhört barnsligt och äckligt.

Om ni nu ändå skulle få för er att vara barnsliga och äckliga, säg då inte följande: "Det var inte Noah som gjorde det, det var faktiskt jag!!!"

Ps, om ni nu mot förmodan skulle säga så...gör det inte med ett leende på läpparna och med stolthet i rösten. Det går garanterat inte hem...Om ni bor ihop med en torrboll!


Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

hahaha superkul skämt!!!! Va sa solstrålen? (kan tänka mig att han inte strålade alltför mycket just då)... Gick han på den alltså?!

2011-12-18 @ 22:01:52
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Anette

gammalt trick.. lärde mina barn det när de var små... hehe

2011-12-19 @ 19:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0