En bra dag...

Två rena barn i sängarna, egentid resten av kvällen och två hallonkakor alldeldes för mig själv! Kan det bli bättre?! Barnen har skött sig bra i dag och det har inte varit något bråk eller tjat. Inte undra på att jag känner mig så lycklig!!! (Åtminstonde tills kakorna är slut och ångesten smyger sig på...)

Eftersom jag inte har något vettigt att komma med idag så vill jag bara påminna er om UNICEF som jag skrev om i går. ALLA borde bli världsföräldrar och hjälpa barn i hela världen!!!

Jag återkommer i morgon. Adios!

Kommentarer
Postat av: nipe

Skit i ångesten! Smäll den på käften och ät dina kakor med njutning!

Säger jag som svullade mjukglass idag och nu håller ångesten i handen... :-)

2009-04-28 @ 20:42:45
URL: http://enlitenplatsietern.blogspot.com
Postat av: Eva

Klart alla borde bli det, men alla har kanske inte råd och lägga den där lilla hundringen som man "bara" behöver lägga.



Hallonkakor, bakat själv? :)



Kraam & godnatt



2009-04-28 @ 23:00:03
URL: http://evottpevott.blogg.se/
Postat av: Anonym

Eva;jag har faktiskt bakat själv!!! Inte illa va?! Och jo, jag tror att ALLA har råd med 100 kronor, det handlar om prioriteringar. Jag har full respekt för de som tex prioriterar att köpa godis, cigaretter, biobesök, mobiltelefoner, alkohol osv. Man gör som man vill men jag är helt säker på att ALLA HAR RÅD!!!Helt övertygad är jag...kram

2009-04-29 @ 12:50:28
Postat av: Eva

Okej, dock är jag helt övertygad om att alla faktiskt inte alltid har råd. Man kanske inte ens köper godis, cigaretter och allt du nämde. Du skulle frågat mig för 3 månader sen hur vi klarade oss. Haha.. då kan jag säga att jag absolut inte hade råd och skänka 100 kr. Däremot kan man säkert skänka lite med mellanrum, som jul och påsk. :)



Ohhhhh nu ska jag hämta en nyvaken Joel. :)

Kraam

2009-04-29 @ 16:43:28
URL: http://evottpevott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0