Pojkvän...

När jag nattade Noah i går kväll så började han prata lite om livet och sånt...Så här lät det (synd att ni inte kan se ansiktsuttrycken bara).

Noah: "Mamma, vad är min pappa åt dig?"

Jag: "Han är sambo, pojkvän, kille..."

Noah: (Han spärrar upp ögonen och ser skitförvånad ut) "MEN MAMMA!!!Varför har inte jag någon pojkvän!!!?"

Jag blir tyvärr helt tyst och börjar fundera på hur jag ska förklara utan att låta som om jag har något emot homosexuella (för det har jag absolut inte).

Då börjar Noah GAPSKRATTA, helt hysteriskt och med tårar i ögonen. Och jag tänker "phu...han kom på själv att han är kille och kanske borde ha en flickvän i stället"...

Men ack så fel man kan ha...Noah säger mitt i allt gapskratt: "Men just det mamma...jag är ju för liten för att ha pojkvän!!!"



Så jäkla härligt!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha undrar bara va Olof säger,först tärna o nu pojkvän.

2008-01-08 @ 23:06:25
Postat av: Anonym

:) Va härlig han är !!!! Ha det bra kram Jackie

2008-01-09 @ 08:57:28
Postat av: Evelina

Världens góaste Noah...Kramar till en underbar vän

2008-01-11 @ 11:05:28
URL: http://evelina84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0