Kurragömma...


Jag har mått så dåligt i dag, men gick ändå till jobbet eftersom jag inte jobbar så många timmar. När jag kom hem kl 17 blev pojkarna jätteglada och ville leka kurragömma! Kurragömma av alla lekar...Jag var såå trött.


Men jag ställde givetvis upp (man får passa på så länge barnen VILL ha med en i lekarna) och vi hade såå roligt, skrattade och sprang omkring. Det skönaste är när man ska leta upp barnen efter att man själv har blivit hittad...man kan vara ganska säker på att de sitter och trycker på samma plats där man själv hade gömt sig...


Nu ligger barnen (och låtsassover) och det är lugnt och stilla, men jag mår fortfarande lika dåligt...suck! Noah kom precis ner och jag sa åt honom att lägga sig igen, då säger han (4, 5 år gammal) "Men jag ska ha ett samtal med pappa"...Ehh!? Lite lillgammal...


Nu måste jag lägga mig...Ha det gott alla människor!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Han lär sig snabbt. Samtal :p

2008-01-14 @ 22:26:32
Postat av: Mia

Han e härlig den...

2008-01-15 @ 21:33:11
URL: http://mia71.blogg.se
Postat av: Peter Andersson

Haha, så go!

2008-01-15 @ 21:39:34
URL: http://pppeter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0