Allra käraste syster...

Hade tänkt att skriva något roligt i dag men jag drabbades av sorg. Jag är så hemskt ledsen för det som hände i dag, jag gråter med dig (er). Hoppas du ringer om du behöver prata, när som helst på dygnet. Jag vet hur ledsen du (ni) är och att allt säkert känns så orättvist just nu (vilket det oxå är). Jag kan inte göra något för att hjälpa er, det finns inget jag kan säga för att lindra smärtan, men jag hoppas att ni vet hur mycket ni betyder för mig. Och även om ni inte vill höra detta så måste jag ändå säga att det kommer fler chanser... Jag håller tummarna och önskar er all lycka som finns!!!
Jag älskar er!!!


Kommentarer
Postat av: Eva J

Hej..
Jag undrar bara varför? Som vi alltid säger så är det ALLTID ngt med oss i vår familj. ALLTID!
Vi kommer ALDRIG få må bra. Jag blir så trött.
Jag uppskattar ditt blogginlägg och vet att du finns där för mig/oss.
Så sjukt, igår beställde vi brev på en sida om vad som händer med bebisen varje vecka, kanske borde avbeställa det med. ANnars blir det tråkigt.
Men.. det var väl bara inte meningen än. Bättre nu än sen, fastän det låter hemskt. Vi älskar dig med. Puss & Kram

2008-01-08 @ 20:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0