Så ensamt...



Här sitter jag och tycker synd om mig själv, ensam och sorgsen. Min semester slutar nu och sambos har nästan precis börjat. Det betyder att hela min familj inte kommer att vara hemma på några veckor!  NÅGRA VECKOR!!!


De är hos farmor och farfar och har hur kul som helst...men ändå tycker jag synd om mig själv. Jag har inte träffat dem sen i torsdags och eftersom jag jobbar får jag snällt vänta med pussarna tills fredag (snyft). Självömkan jovisst, det kan man kalla det. Men jäklar vad det är synd om mig just nu...


Förhoppningsvis kommer jag i alla fall att hinna storstäda endel, städa garderober och göra annat nyttigt som jag inte är så bra på när mina killar är hemma. Det är ju possitivt!


Tack för en supermysig helg mina kära syskon, jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: Eva

Tack själv syster yster! :) Hoppas på fler gånger! :) Love u 2. Puss

2008-08-03 @ 22:49:29
Postat av: Peter Andersson

Trist för dig att vara ensam utan familjen men ni kommer snart att ses. Kram!

2008-08-04 @ 16:39:46
URL: http://pppeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0