here i come again...

Måste ju träna lite...Nu har jag till och med skrivit kommentarer på andra bloggar.Fan inte dåligt av en data-analfabet från landet.Borde i och för sig lägga mig nu, men man blir ju lite beroende av detta så jag får nog skriva lite till. (Om vilket barn då kanske ni undrar?Men faktum är att jag ska försöka skriva något utan att nämna mina barn..)

.
Jag ska nämligen skriva att jag har varit på puben 2 dagar i rad (10 minuter i lördags, men ändå).Jag och Mia var där i fredags och hade så trevligt såå (ärligt).

Vi satt i ett hörn ouppklädda med jeans, obefintligt smink och hängande hår.Där satt vi bredvid 2 uppsnoffsade tjejer med finfina kläder, 3 cm tjockt lager med brunkräm, alla sortes smink som finns och hår som skulle gå av om man böjde på det.

Snygga som fan om de fick säga det själva (onaturliga om ni frågade oss). Och (nu måste jag skryta lite) gissa vilka som fick killarnas uppmärksamhet? Jo: de tråkiga, alltså vi!!Inte för att vi ville ha någon uppmärksamhet men lite kul e det ju att inte alltid känna sig fulast! De finfina tjejerna blängde lite surt på oss och det kunde de ju få göra (det lär ju ha tagit halva dan att få till en sån där krigsmålning), men vi kände oss lite nöjda. Fast nästa gång jag går ut ska jag nog duscha lite innan åtminstonde...



Kommentarer
Postat av: Peter Andersson

Kul att du blivit beroende sis. Tänk gärna på att använda radbrytning emellanåt, då blir din text inte så jobbig att läsa.. ;) Styckeindelning alltså.. Love u

2007-08-12 @ 23:28:59
URL: http://pppeter.blogg.se
Postat av: Eva

haha vad roligt att ni hade kul! klart att världens bästa äldsta systrar får uppmärksamhet!! Puss puss

2007-08-13 @ 06:41:03
URL: http://evottpevott.blogg.se
Postat av: Evelina

Klart att det är ni som ska ha uppmärksamheten. Ni är ju helt klart bäst ;) Sexy girls

2007-08-13 @ 11:16:52
URL: http://evelina84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0