Äntligen!!!

I dag kommer Theo hem, jag har inte sett honom sen i fredags och det gör ont i mig av längtan (påminn mig om det nästa gång jag gnäller över mina barn). Noah är inte lika nöjd. "Åh nej, snälla mamma kan vi inte sälja honom!" Noah tycker det är så mysigt när det bara är han och jag. Och jag håller med, vi har haft det jättemysigt men jag vill ha hem lillgrabben i alla fall...

Nu är det slut på riddarlekar (tack gode gud!) och legobyggen på morgonen innan dagis. Bara att plocka undan allt smålego och sådant man är rädd om . Jag kan förstå hur Noah tänker, och jag kan förstå att han hellre är bara med mig. Jag får bara hoppas att han någon dag kommer att förstå hur roligt man kan ha det med ett syskon.

Nu ska jag ta tag i mitt liv innan min pärla anländer!!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Ja.. han kommer vara tacksam för Theo när han inser värdet av ett syskon :) Love you sis! Puss & Kram

2007-08-30 @ 22:41:58
URL: http://evottpevott.blogg.se
Postat av: Evelina

Hej vännen! Hoppas allt är bra med er :) Tänker på er. Pussar och kramar Lina

2007-09-01 @ 09:59:22
URL: http://evelina84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0