Blir tokig...

Blir tokig när jag inte får tag i min man på jobbet. Helst när det är livsviktiga saker jag måste förmedla. Som idag. Har ringt och ringt, men möts av total ignorans.
Kunde inte göra annat än att maila....
 
 
 
"Hej,
jag har BRA och DÅLIGA nyheter.

1. Jag har hittat världens snyggaste skor. Till mig. En dålig nyhet- eftersom de kostar 500 kr. Fast den BRA nyheten är att din fru får snyggare fötter!

2. Jag tog sönder en gryta igår. Det är dåligt. Fast det som är BRA är att vi kan köpa en ny. Och snyggare.

3. Jag blir kanske arbetslös om en vecka, och det är dåligt. Det som är BRA med det, är att jag kan orka med hemmet lite bättre. Kanske till och med städa lite :-)

Så, min vän- man och snygging....SNÄLLA, LÅT MIG KÖPA SKORNA!?

Puss o kram.

Ps, jag förlåter dig självklart för att du ignorerar mina telefonsamtal."
 
Så nu sitter jag här och väntar på svar....
 
(Känns lite kört med skorna...)

Kommentarer
Postat av: Mia

Trodde ingen kunde hindra dig att köpa skor !

2013-04-17 @ 17:16:48
Postat av: Anonym

Fick du svar? :)

2013-04-24 @ 12:07:12
Postat av: Anonym

Haha, jag fick svar fast i telefon. Jag ringde och han sa direkt "Har du varit och köpt skor idag?!".Kan tala om att det inte tog lång stund innan jag åkte o köpte dem...eftersom jag tog den frågan för ett JA!!!!

2013-04-24 @ 18:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0