Skitdag!

Lovade barnen att de skulle få köpa något för sina sparpengar idag. Jag fick dem att låta bli skitleksaker och köpa ett wii-spel istället.  300 kronor kostade det och jag var nöjd med det (jo, barnen var också nöjda).
 
När vi var klara i affären sa barnen att eftersom de köpte ett spel så var vi tvungna att köpa nya dosor/ kontroller också, eftersom de gamla inte funkade!
 
Skit!!! Kontroll 800 kronor. Kunde ju inte gärna säga nej eftersom der var JAG som tyckte spel istället för leksak.
 
När vi kom hem och skulle spela det nya spelet upptäckte barnen att man var tvungen att ha en särkild ritplatta till spelet, ett tillbehör alltså. Som vi I N T E hade!
 
Då tänkte jag att vi bara kunde sälja skiten. Men insåg att  vi skulle förlora en hel del på det.
 
Dubbelskit!!!
 
Mannen åkte och köpte tillbehöret så att barnen skulle kunna spela. Kronor: 6jävlahundra!!!
 
Det blev en dyr lördag det här. Det svider extra mycket med tanke på att det spelades i ca tio minuter.
 
 
 
Till dig lördag.
 
Förutom detta så har det varit ett jäkla liv på syskonen idag.
 
Är så arg att jag kokar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0