Jag är INTE porrig!

 
Det här är inte reklam för JC, det är reklam för min trötta, disträa personlighet.
 
Ps, jag ligger inte ner på bilden. Det är bara jag som inte har lärt mig att vända på bilderna. Jag svär. Skulle aldrig ligga ner och fota...hade känts så porrigt då!

(Någon som vill köpa? Ja inte mig då alltså, utan min personlighet!? Den är oroväckande billig. Lika billig som mina barn var igår. Gratis alltså!)
 
Skulle hämta ut medicin till nioåringen innan. Blev svårt då jag inte kom ihåg hans personnummer. Det funkade inte med hans första och sexåringens fyra sista siffror. Konstigt! Jävla skitapotek!!!
 
Ska hämta ett barn nu. Är glad så länge jag kommer ihåg det i alla fall.
 
Puss på er (fast inte ni som röker eller snusar, det gillar jag inte).

Kommentarer
Postat av: Mia

He he he
Nej mkt kan man nog kalla dig, men just porrig är väl så långt bort man tänker när man tänker på dig syster. Sorry, porrig är du INTE, det är du inte ...;)

2012-09-04 @ 13:06:24
Postat av: Anonym

Mia är ju lite porrig, kanske hon kan lära dig lite..

2012-09-04 @ 17:05:00
Postat av: Mia

Det var fegt å vara anonym..;)

2012-09-05 @ 22:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0