Planera med en som är dum i huvet...

Jag: Hjälp mig att planera lite. Jag vill ha något att se fram mot!
 
Han: Planera du....
 
Jag: Hmm, London kanske
 
Han: Du behöver väl inte planera så dyra saker
 
Jag: Nähe, vad får det kosta då? Hur mycket är jag värd i pengar?
 
Han: Suck
 
 
Jag: Vi kan planera min födelsedagsfest!!!
 
Han: Ska du ha fest när du fyller år?
 
Jag: Ehh, ja. Det brukar man väl ha när man fyller jämt!?
 
Han: Men du fyller ju inte ens jämt!
 
Jag: Fast det gör jag ju!
 
Han: 37 är INTE jämt, det är INTE delbart med två
 
Jag: Fast det är det
 
Han: Men snälla du (säger mitt matematiska geni med flera års ekonomistudier). Du kan varken dela trean eller sjuan på två!
 
Jag: Nä. Fast vad blir tre PLUS sju? Jo TIO. Och tio är definitivt delbart! Jag fyller RIKTIGT jämt i år med andra ord. Mer jämt än tio kan det knappast bli!
 
Han: Fy fan vad du är dum i huvet. Riktigt jävla dum!
 
 
Man kan ju undra vem som är dum egentligen!? Visst hade jag en svag tvåa i matte, men att tio är ett jämt tal det lärde jag mig allt!!!

Kommentarer
Postat av: Evelina Sidenbäck

hihi Jag hör o ser diskussionen framför mig, har ju sett flertalet kan man säga! Vet hur de låter hos er... haahaha...
puss på dig älskade vän! Saknar dig massor.... o ännu mer....

2012-10-30 @ 19:59:01
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0