Varför jag är som jag är...

 Det var vi och några till som ville se Sean Banan i går...Herre jäklar vad mycket folk i lilla Kosta. Tur att vi inte åkte för bananens skull i alla fall. Theo var nöjd med att han fick åka rulltrappa och jag var nöjd med att träffa de bästa släktingarna och att äta paella, naturligtvis.
 
Veckans bästa citat kom från morbror "Herregud Uggla, jag runkar hellre till Ringaren i Notre dame än Sylvia Wrethammar".
 
Ja, bara så ni vet alltså. Varför jag är som jag är. Skyll inte på mig.
 

Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

Hahaha Tjocky!!! Förstår helt klart varför du är som du är, du behöver inte ens förklara ;) puss älskade vän, fy tusan vad jag saknar dig

2012-11-26 @ 20:49:09
URL: http://evelina84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0