Skitmorsa.

Jag var en snäll mamma idag och åkte till Leos lekland med barnen (inte för att man brukar åka dit utan dem). Efter det låg jag på plus minsann. PLUS!!! Det är inte så ofta längre, men idag gjorde jag det. Säkert i flera minuter efter att vi åkt hem.

När jag skulle samla ihop alla barnen för att åka kunde jag inte hitta Noah. Theo satt i bollhavet och sa att han minsann inte skulle följa med hem. I bollhavet stod också en mamma och hennes barn. Mamman tittade på mig och flinade. Ja, flina på du...nästa gång är det DU som inte hittar ditt ena barn och inte kan få med dig det andra hem...Flina du bara...

Jag letade igen efter Noah utan att hitta honom och när jag kom tillbaka till bollhavet igen så satt han där och skrattade. Den flinande mamman hade avlägsnat sig och Noah berättade att han hade varit där hela tiden och att en snäll mamma hade gömt honom under bollarna eftersom han inte ville följa med hem! Jaha, så det var därför hon flinade. Ja, tack så hemskt mycket flinmorsan. Det var verkligen ett roligt skämt. Jättekul!

Trodde att vi mammor höll ihop!


 




Kommentarer
Postat av: Fnulan

Hahaha men sötnöt! Det är såklart roligare där än hemma!

KRAMEN

2012-03-20 @ 22:17:46
URL: http://www.fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0