Samtal med barnet och en grön rumpa.

Theo: "Mamma ska jag sjunga den riktiga Bjällerklang!?"

Jag: "Ja, gör det!"

Theo: "Bjällerklang, bjällerklang cyklar bak å fram. I ett hörn där stod en björn och målar rumpan grön"

Jag: "Hmm, bra"

Theo: "Det hade inte varit rimligt med en katt!"

Jag: "VA?" (vafan kom katten ifrån???)

Theo: "Det hade inte varit så rimligt om det hade varit en katt. Men nu var det ju en björn!"


Ehh? Just det. Absolut. Helt klart mer rimligt med en björn som cyklar och målar rumpan grön.



En katt hade valt att åka skateboard och målat häcken rosa. Definitivt!

 

Kommentarer
Postat av: Mia

Han e ju störtskön grabben..;)

2012-03-22 @ 20:21:26
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

Hahaha störtskön!!

2012-03-22 @ 21:11:45
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Fnulan

Men hahahhahahahaha sötnöt!

2012-03-22 @ 22:50:22
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0