Lite olika saker.

Funderar på om jag ska kidnappa min egen son och åka och handla lite. Kan ju muta honom med tuggummi i värsta fall. Det brukar funka... (Annars kan han ju alltid få en ny mobiltelefon eller ipad.)

I dag skiner solen och alla är så glada och nöjda. Själv får jag lite ångest över att vädret är fint. Har liksom inte samma rättighet att vara inomhus då. Hade jag haft rullgardiner skulle de har varit nerdragna nu. Lätt!

Okej. Nu...operation kidnappning. (Ska kolla först hur det kommer att bli. Med muta eller utan.)

"Theo?"

"Mmmm"

"Vi ska åka nu"

"Inte än!"

"Jo, det är bättre att få det gjort" (som om vi skulle till tandläkaren och dra ut tänder eller nåt)

(ingen svarar)

"Theo?"

(inget svar)

"THEO!"


"Mmmm"

"Vi ska åka nu!!!"

"Jag ska bara se denna..."
(tittar fortfarande ner i spelet...inte en blick får jag...)


Känner på mig att det här blir en lätt match.

Le Grand Samarkand, here we come!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0