Hannahs bloggträff!


Utlovade bilder från bloggträffen!




Tillsammans med Malena & Hannah

Goodiebags:



Min fina vinst!!!






En mycket trevlig kväll må jag säga. Inte bara gratismat och gåvor, utan trevliga tjejer också (okej då, Hannahs man Peter är trevlig trots att han är man ;) )

Något jag lovade mig själv förra gången jag träffade (ursnygga) Hannah, var att aldrig visas på samma bild som henne! Nu hade jag Malena med mig som lika ettrigt som en iller, lyckades övertala mig att ställa upp på en bild. Kände jag mig inte ful innan, så gör jag det garanterat nu.

Nu vet ni detta!
Smarriga detaljer behåller jag för mig själv :)

Nu fan tar vi helg (och nej, jag vet inte varför jag svär...men det låter liksom bättre)

Kram!


Kommentarer
Postat av: Mia

Nice!! Och du syster ; DU ÄR SKITFIN DU OXSÅ!!!!

2012-03-09 @ 09:46:03
Postat av: Evelina

Men vilken underbart snygg trio!!!! :) Shit va roligt, lite avis faktiskt... men de kan jag väl få vara innanför de här sjukhusväggarna. Jätteavis faktiskt om jag ska vara ärlig. bloggträff, faan va kul! Jag vill också gå på bloggträff. Men du Vicke om du bjuder in mig till en träff så blir de ju bloggträff för du o jag bloggar ju båda två :D Sen är de ju bara för dig att fixa en överraskande goodiebag :D Jag är inte så krävande, inte alls!



Just ja, glöm inte bort att Olof fyller år idag. Nä men jag misstänkte att du hade glömt de...men nu har du fått chansen att ordna upp det!



varma kramar <3<3

2012-03-09 @ 10:01:59
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Evelina

asså du jag skulle ju bara kolla att du hängde med... imorgon är de lördag o då fyller olof år :P hahahaha!!!! de var visst fredag idag ;) inte lätt att ha koll på dagarna på de här stället!



puss

2012-03-09 @ 10:14:05
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Fnulan

Men fina du! Du är hur vacker som helst! Och den vinsten skulle jag gärna tagit emot.

Ska bli skoj att lära känna dig!

KRAMEN

Länka gärna till detta inlägget på eventsidan så alla kan se, jag har skrivet en kommentar om det så kopiera in där!

2012-03-09 @ 22:10:05
URL: http://fnulan.se
Postat av: Malena ex-kollegan

Tack tack tack för att jag fick följa med & du

är ju gööörfin in din klänning med matchande

nyvunna smycken( inte alls avis) ;-) kul att

träffa Hannah, hur gullig som helst! Kram

2012-03-09 @ 22:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0