Fuck you glassbil!

Jag är så sur. Så in i helvetes jävla sur!!! Jag är sur för att hela mitt inlägg försvann och innan dess var jag sur för att livet ska vara så svårt. Jag är sur för att ingen städar mitt hus och jag är sur för att jag vräker i mig godis trots att jag sväller som en jäkla höna (?).

Jag är sur över att glassbilen kommer så här sent. Vafan tror de? Att man ska väcka sina barn igen? Ta ut dem i sina små urtvättade pyamasar och handla!? Tror de att man ska ta en sån risk? Ja, upp och hoppa små barn. Glassbilen är här, dags att köpa glass.

Sen ska glassen smakas på eftersom man blir så suuuugen just då. Ska man då behöva borsta deras små tänder igen? Sen ska man sitta uppe och glo eftersom ingen kan somna om av allt socker som har hamnat i blodet. Ja, det låter ju vettigt. Fuck you glassbilskärring. Vi köper vår glass på ica!


Kommentarer
Postat av: Fnulan

Hoppas att du inte blir sur när jag ger dig en kram!

2012-03-14 @ 23:37:29
URL: http://fnulan.se
Postat av: Malena ex-kollegan

Förstår dig, barnen ska ju inte behöva sova med hörselkåpor

För att slippa bli väckta!!! Ska de va så???

Nä, tacka vet ja ICA, de har öppet när krisen sätter in

I glasstarmen! Klarat mig idag, bara ätit en morotskaka, stekte pannkakor som vi vispade grädde till å barnen tog chokladsås på! Men åter igen, fucking jävla glassbil!

2012-03-15 @ 00:06:33
Postat av: Hon i tian ;)

Hahaha, köper oxå glassen på ica får vi handla mamma säger mina killar när den eländiga glassbilen tutar NEJ skriker jag då frysen är full av glass men det är ju inte RÄTT sort att jag inte kan fatta detta.... Då kläcker Emil ur sig :Jag ringer farmor och berättar att glassbilen är på väg så inte hon missar den... senare i luren hör jag honom säga , sen vill jag ha såna där bägare du vet,,, :)

2012-03-15 @ 07:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0