Freedom!

Freedom beach är så vackert att ögonen tåras och jag börjar undra om Gud verkligen inte finns! Kritvit sand och turkost vatten, inga byggnader utan bara berg...bättre än så blir det inte.
Ska muta sambo om att lägga in bilder sen, iPad och jag är inte riktiga vänner...om jag ska vara ärlig så gillar vi inte ens varandra.
Noah är på "klubben" för ouppfostrade barn vars föräldrar är så lata att de inte ens orkar ta hand om dem i värmen. Självklart finns det en klubb för Theo också där han är inskriven...Tyvärr finns ingen klubb för trötta och oengagerade mammor eller slappa pappor, så vi får allt klara oss själva. Det är så orättvist.
Nu ska jag vila lite, har ju trots allt semester och fingrarna måste också få vila lite.
Jag skriver i kväll. Om fingrarna har vilat färdigt.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

shit va underbart härligt!!! :) saknar er... o avis, ja de kan jag vara ärlig o säga att jag är :P Men njut vännen, de är du värd! :) Varmaste kramarna o pussarna från oss, triss i tokiga filurer ;)

2012-03-27 @ 10:29:52
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Fnulan

Vad härligt du har det finaste! Jag är såååååå avundsjuk!!!! Och stort tack för att du kommenterade ända från Thailand!!

Kärlek

2012-03-31 @ 22:47:42
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0