Fokus nu.

Jag fick med min son på shoppingrunda minsann. Utan muta. Eller jag kanske nämnde något om tuggummi. Det kan jag ha gjort.

Han skulle handla badbyxor och jag...inget typ (jag hatar verkligen ordet typ...varför missbrukar jag detta???). I alla fall så tyckte jag att vi kunde titta på lite av varje. När vi ändå var där. Men det tyckte inte min son. Icke!

"Mamma, kom igen nu..."

"Mamma. FOKUS på badbyxor nu!"

"Mamma, KONCENTRERA dig lite!"

Och så vidare, i all evighet. Inget köpt för mig med andra ord...Eller inget är kanske fel att säga, något kanske jag hann med. Fast bara tråkiga "måste-ha-grejor". Det får allt räknas som inget tycker jag.

Nästa gång ska jag handla ensam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0