A-barn

Sa till pappa idag att jag funderar på att skriva en kokbok. Han höll på att garva ihjäl sig. "Hahah, ja du skulle verkligen vara rätt person att skriva en kokbok, haha!"

Jamen tack snälla för ditt stöd. (Inte för att jag har några planer på en kokbok, men OM jag hade haft då hade jag fan blivit sårad).



I dag var jag på utvecklingssamtal med Noah. Han gick igenom besiktningen utan anmärkning alls :) Stolt jag blir. Antar att han är ett a-barn som hans mamma var i skolan, host host. (OBS! Inte a-barn som i alkoholistbarn, utan mer som ett...a-barn...ni vet...äh, ni fattar). Duktig är han ialla fall.

Ps, det bästa var att han inte skvallrade om att han inte kan få någon hjälp av sin mamma i matematiken då hon tycker det är alldeles för svårt. Inte konstigt att jag älskar honom så det gör ont!

Nähe. Nu är mina berömda choklapluttar snart slut och det är lika bra att gå och lägga sig (det är ju en dag i morgon också, som vi gamlingar brukar säga).

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

JA det är ju en dag i morgon oxå ..... natti finaste. saknar dig MASSOR <3 tingelingan

2012-03-16 @ 00:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0